Go buy now... NOT!



I love fashion! It's a fact! Imi face o deosebita placere sa urmaresc tendintele si apoi sa adaptez ce admir stilului meu personal. Si pentru ca am facut o mica lista cu Must have this summer, cred ca e timpul sa scriu si despre ce NU-mi place sezonul asta. Este vorba, de fapt, de un singur lucru: CLOGS. Sunt niste saboti inalti cu talpa de lemn, absolut urati. Nici nu i-as numi papuci.
Dupa cum am mentionat, pot adapta tendintele stilului meu, imi place tot ceea ce e nou si original, dar aceste piese refuz sa le vad ca pe ceva estetic si facand parte din tendinte. Ca o paranteza, mie nu-mi plac in general sabotii. Simplul fapt ca nu au o bareta in spate care sa tina glezna mi se pare inestetic pentru piciorusul meu si, in plus, clampane in timpul mersului :D.
Spre dezamagirea mea, fenomenul clogs prinde amploare. Deja i-am remarcat in colectiile marilor designeri si in tinutele numeroaselor celebritati. In Romania vor invada piata abia vara viitoare pentru ca la noi toate tendintele ajung mai tarziu. Dar anul viitor, cu siguranta, toate pipitele vor purta clogs. Eu personal, unica circumstanta in care as purta asemenea papuci ar fi la tara, la coada vacii :)).

Comments