Ce ne place vara asta


Pentru ca, de obicei, vara sunt inspirata si ma reinventez, m-am gandit la niste piese de rezistenta care nu vor lipsi din garderoba mea... un fel de must have vara aceasta.
1. Fist is first: Maxi dress- Desi si-a facut aparitia anul trecut, rochia lunga pana in pamant si inflorata mi-a ramas in gand si anul acesta. Mi se pare extrem de comoda si de chic. Rochia asta, pur si simplu, striga "Varaaa!" Shop
2. Costumul de vara fara bretele- E putin mai retro si ideea ca nu trebuie sa ma bronzez cu urmele bretelelor pe umeri mi se pare extraordinara. Shop
3. Pliurile-Fustele plisate- este un trend nou si care ma duce cu gandul la fustele mamei de care eram atat de fascinata cand eram mica. Sunt acele fuste care se care se invart atat de frumos la fiecare miscare a soldurilor. Shop
4. Cizmele de vara - Poate ca e cam ciudat sa porti vara cizme, insa mie mi se par un accesoriu foarte chic, foarte original. Si nu ma refer la acele cizme "crosetate", made in China, care seamana cu macrameurile bunicii. E de dorit sa fie cizme din piele naturala, perforata sau nu, dupa gustul fiecaruia. Shop
5. Volanasele- Mie imi plac volanasele:D. Fie ca e vorba de bluze, rochii, fuste, volanasele dau tinutei un aer foarte feminin. Shop
That's all for now. Imi iau palaria si ochelarii de soare si plec la plaja:D.

Comments