Alerg la Semimaraton Sibiu

Hello sunny people! 
Peste exact o saptamana, Sibiul se pune in miscare la Semimaraton si Cros. In anii precedeti i-am admirat si sustinut pe curajosii care au luat parte la acest eveniment zicandu-mi de fiecare data ca Anul viitor voi participa si eu... Dar de la zis pana la facut este cale lunga pentru ca... I am not a runner! ^_^ Dap, eu nu alerg nici macar dupa autobuz. Asa ca mare a fost surprinderea unora cand am hotarat sa imi pun adidasii in picioare si sa ma apuc de alergat... Evident ca am primit intrebari de genul: Tu stii sa alergi? sau Tu ai adidasi?  Ha ha, funny people! Dar da, cu mult entuziasm si determinare pot sa  o fac si pe asta, iar din momentul in care am gasit si proiectul in care sa cred, lucrurile au devenit tot mai simple. 
Asa ca pe data de 30 Mai am ales sa alerg la Semimaraton Sibiu pentru Fundatia UCOS  si proiectul lor Vreau Sa Comunic. Ar trebui sa stiti ca acest centru este singurul furnizor de servicii de recuperare si terapie pentru copii cu autism, retard mintal, boala Down, handicap psiho-neuro-motor de varsta mica (1-12 ani) din judetul Sibiu. 
Eu am vizitat pentru prima data fundatia in timpul facultatii si am fost profund impresionata de munca exceptionala depusa de oamenii implicati in acest proiect. Nu am ales o cariera in aceasta directie, dar le admir pe colegele care au facut acest lucru. Copiii pe care i-am cunoscut in acea perioada mi-au ramas in suflet pana azi si m-au inspirat sa fac aceasta alegere. 
Sper sa fiti alaturi de mine si sa ma sustineti completand formularul de sustinator: http://maratonsibiu.ro/sustinatori/inscriere-sustinator-2/

Un weekend cu mult soare va doresc!




Comments