The blonde vs the kitchen: Blackberry Raspberry Tart

Am zis eu la un moment dat ca imi doresc sa fac o tarta cu capsuni... Oh well, capsunii s-au dus de mult asa ca m-am vazut nevoita sa ma reorientez. Tarta cu zmeura si mure parea o alegere mai potrivita, asa ca ieri am dat fuguta in piata (da, stiu, si eu sunt surprinsa:P) si am luat cele necesare.
Nu o sa va plictisesc cu modalitatea de preparare (azi doar ma laud :D) mai ales ca pentru blat am folosit aceeasi reteta de aici (dar pentru 3 oua). Budinca din plic presupun ca toata lumea stie sa faca... In caz contrar, Dr Oetker va explica pe indelete undeva pe spatele plicului. Nu mai ramane decat sa turnati budinca aromata peste blatul pufos, sa selectati cele mai frumoase fructe si sa le asezati deasupra stratului de budinca. 
Pana la urma, cea mai complicata parte a fost sa astept ca minunea sa se raceasca pentru a putea gusta, mmhhh!
Evident ca am impartit-o cu oameni dragi si a fost yummy. ^_^

Happy baking!


Comments

  1. Silly me, I managed to delete a comment:
    Oteea:
    "V-ati pus pe fapte mari saptamana asta ^_^ Arata super-yummy tarta, and I bet it was super-yummy :)

    Sper sa imi fac si eu timp pe weekend pentru o tava de muffins de ciocolata, mi-e pofta de prea mult timp!

    :* :* :* "

    ReplyDelete

Post a Comment