Constant...

Cu ceva timp in urma cineva imi spunea: Ce imi place mie la tine este ca esti constanta... Poate invat si eu asta la un moment dat. Am luat-o ca pe un compliment si am trecut repede peste...
Dar azi, vorbind cu o prietena draga despre schimbari si decizii, mi-a venit in minte afirmatia de mai sus. Si m-am gandit: Sunt eu oare constanta?
Pe moment as inclina sa raspund ca nu. Poate pentru ca am un talent deosebit de a ma razgandi sau de a-mi schimba usurel parerea despre anumite lucruri si uneori chiar despre anumiti oameni. Si totusi, unele aspecte (si persoane) raman constante in existenta mea... de obicei cele mai importante. De fapt cred ma incapatanez eu sa le pastrez asa... Si cat mai mult timp posibil...
Viata este mereu intr-o continua schimbare si noi la fel. Eu sunt un mare fan al schimbarilor, dar, in acelasi timp, am nevoie de un element invariabil zi de zi. Paradoxal, stiu. :P Asta se intampla pentru ca lucrurile constante imi dau o senzatie de siguranta. Am nevoie de un fel de fir al Ariadnei, lung si neintrerupt, pe care sa il urmez... Asa stiu mereu ca sunt pe drumul cel bun.
Si acum nu pot sa nu ma intreb: Care sunt acele lucruri constante despre care aberez eu aici? Pai ar fi... Cafeaua de dimineata cu ceva dulce langa, exercitiile de Pilates/Yoga din fiecare zi, postarile de pe Insta/blog (deep, I know :P), conversatia de pe Skype si "poza" zilei, cafeaua saptamanala cu Andra (& Co.)... Hmmm, what else? Poate faptul ca rad mult, cu pofta si rareori ma pot abtine...
Dar o sa mai meditez asupra acestor aspecte. ^_^

Comments