The blonde vs the kitchen: Pasta Alfredo


Pe princiul I was so bored I came this close to... spend some time in the kitchen... ieri am decis sa imi exersez din nou talentul culinar. Si ce altceva sa mesteresc in bucatarie, decat o noua reteta de paste?... Iar pentru ca tot mi-a adus mama din Italia o minunata carte de bucate (oare o fi cu apropo?) alegerea usoara si inteleapta a fostPaste Alfredo

Sa vedem de ce avem nevoie:


  • 500 g paste (eu am ales penne), 
  • 75 g unt, 
  • 200 g parmezan,
  • 300 ml smantana, 
  • nucsoara proaspat macinata, 
  • sare si piper. 

Mix & match:

Intr-o cratita de dimensiuni potrivite, la foc mare, se pune smantana si untul si se lasa pana incep sa fiarba.

Se da focul la minim si se mai lasa timp de 1 minut. Se adauga parmezanul si se amesteca pana se omogenizeaza (aproximativ 1 minut).

Se opreste focul, se asezoneaza cu sare si piper si se adauga nucsoara proaspat macinata. 
Pastele se fierb in apa cu o lingura de sare si apoi se lasa la scurs.
Se pun pastele intr-un bol iar peste ele se adauga sosul si se amesteca bine.
Eu am presarat parezan si la final si bineinteles ca au fost delicioase.


Buon appetito! ♥♥♥




Comments