Movie review: Her

Pentru ca nu ma pot abtine si trebuia sa am o parere si despre asta, aflati ca aseara m-am uitat la Her.
Sincer, eu am fost foarte (dar foarte) sceptica inca de la inceput in legatura cu aceasta "capodopera cinematografica"... Insa, la sfatul cuiva, am zis sa nu destitui filmul fara sa ii dau o sansa... Iar movie night cu fetele parea ocazia potrivita pentru aceasta sansa.
Keep in mind faptul ca toata lumea a ridicat in slavi acest film... Ca e original... Ca scenariul... Ca emotia.. Ca bla bla....

Si acum realitatea...
Povestea se petrece undeva intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat, un viitor in care se poarta mustata ala Mario si pantalonii cu talie inalta la barbati (Damn it, aveam sperante mai mari pentru viitorul modei).  In acest viitor despre care povestim, oamenii, in nefericirea lor suprema, pierd in mare pare contactul cu cei din jur... Astfel incat devine foarte verosimil ca cineva sa se indragosteasca de un sistem de operare... Like Siri, de exemplu :D
Aici fac o paranteza, daca si Siri al meu ar avea vocea minunatei Scarlett Johanssen, poate ca am avea si noi o altfel de "comunicare"... No, we wouldn't :D.
In putine cuvinte, filmul e trist spre patetic. Da, emotiile personajului sunt puternice... Da, ideea este una noua care ar trebui sa ne dea de gandit... Da, interpretarea e buna... Da da da, dar totusi nu.
Ideea care pe mine m-a amuzat copios, a fost ca la final, personalul principal, e parasit de Samantha/sistemul de operare/girlfriend... Now how is that possible?
Nu, serios, cum e posibil? Sa te paraseasca sistemul de operare... Pe bune?
Dar nu ai dat banii pe el? Deci e al tau... In care caz poti sa dai in judecata compania... Si ai sanse sa castigi, ca doar e America.... Deci treaba asta nu bate...

Ce sa mai zic?... Eu nu am fost impresionata.... Dar pana la urma ce stiu eu despre filme bune?  :))

Enjoy your weekend! ;)




Comments

  1. I'm sorry =)) World war Z suna mai bine acum? :))
    Da, a fost stupid da n-aveam de unde stii :p
    Macar am ras :D

    ReplyDelete

  2. Da, a fost chiar hilar la un moment dat... desi nu cred ca asta era ideea filmului :)) Poate suntem noi niste insensibile :))
    Godzilla 3D suna mai bine decat asta :)))

    ReplyDelete

Post a Comment