The adventure in the Alps-Part 2.

Dupa minunata sesiune de relaxare, excursia in Alpi a devenit din ce in ce mai distractiva. Asta poate pentru ca nu mai simteam durerea si incepeam sa ma imprietenesc mai bine cu snowboard-ul. Cred ca in momentul in care mi-am gasit echilibrul nu a mai contat nimic. Eram doar eu, partia si playlist-ul meu. Si daca oboseam (si oboseam destul de des :D), ma asezam frumos, scoteam telefonul si mai faceam o pozica... Mda, m-am intrecut cu pozele in vacanta asta. :D

Momentul absolut de adrenalina si entuziasm a fost dupa ce am coborat de doua ori o partie neagra. De doua ori!!!  Nu-mi mai incapeam in piele de mandrie. E drept, prima data am aterizat acolo din greseala. M-am trezit la jumatatea partiei zicandu-mi "Ceva nu e in ordine... Oare de ce?!" :)) 
But I made it until the end and I exceeded my limits.  Si pentru ca fu fun si eram foarte mandra de mine, era cazul sa mai incerc o data, nu? 
Hi hi, I'm still doing the boogie dance every time I think about it.

O alta experienta deosebita a fost my B-day on the snowboard.  Si nu, nu ma refer la vreo petrecere tematica la apres ski, ci la faptul ca am avut norocul sa imi peterc ziua de nastere pe partie... That was definitely a first and it was so awesome!... And yes, I am bragging about it :P.

In concluzie, a avut parte de o altfel de vacanta... Cu siguranta a fost o aventura  care parca a durat o luna, nu doar o saptamana. Si cred ca daca as mai fi avut doua zile la dispozitie m-as fi transformat intr-o mini queen of the boards :D 
But there is always next year.

Enjoy the pictures ;)















Comments