The adventure in the Alps-Part 1.

Dupa cum probabil bine stiti, anul trecut m-am apucat de sporturi "extreme", snowboarding. Toata lumea ma sfatuia sa ma apuc de ski, eu, ca sa fiu mai cu mot, m-am "asezat" pe placa... Si nu, cea de intins parul :P
Dupa vreo trei sesiuni de snowboarding de sezonul trecut (desi nu stiu exact daca tot snowboarding se numeste si cand esti mai mult in fund pe partie, but I will go with this :D), anul acesta am aterizat frumos in Austria.
Bucurie mare!

Aventura mea din Alpi a inceput cu doua zile... dureroase, ca alfel nu le pot spune. Desi per ansamblu fu fun, dupa primele zile, fiecare muschi din corpul meu ma durea. Partea buna e ca mi-am descoperit muschi pe care nu stiam ca ii am... Partea proasta e ca, la un moment dat, in plina agonie, mi-am aruncat frumos manusile si placa si am zis: Screw this shit, I'm going home! De ce sa mint? Nu e usor sa fii incepator. Dar aventura continua...
Am mers ce am mers eu cu placa in brate, pana cand am ajuns la telegondola. Acum nu va ganditi ca am parcurs 5 km pe jos, m-am orientat si un pic inainte sa ma crizez. Dar surpriza, telegondola vietii nu ma ducea pana jos de tot. Asa ca puteti ghici cum am ajuns eu la poalele muntelui de la 3250 m....? tot pe placa evident. Si ce sa vedeti? Parca nici nu a fost chiar asa de complicat :D.

Partea cea mai frumoasa am lasat-o la sfarsit.... The view!
The Alps are breath taking! Am fost complet fascinata de minunatia alba care se intindea sub ochii mei.... Asta in conditiile in care eu nu sunt un foarte mare fan al muntelui, frigului sau zapezii.
I don't think I have words to describe the beauty of this place... But I do have pictures... Lots and lots of pictures :D

Enjoy! ;)


To be continued...

Comments

Post a Comment