GuPa Outlet: Spring - Summer Collection

Sunt convinsa ca va amintiti de prietenele mele talentate, Andra & Oana si de adorabilul lor magazin online: GuPa Outlet. Of course you do :P. Bun si acum ca am depasit bariera memoriei, o sa va prezint frumoasa colectie primavara -vara.
Fiind fanul lor numarul 1, am fost foarte entuziasmata cand hainutele noi si frumoase au aterizat in bratele mele. Tot ce am reusit sa spun pentru cateva minute, in timp ce le analizam, era: "I like this!... This I so cute!... Mine!"
Hainutele sunt colorate si vesele, perfecte pentru aceasta perioada. Trebuie sa mentionez ca noua colectie face parte din brandul MANGO. So awesome, right? Vizualizez deja stelutele din ochisorii vostri. ^_^
Primavara s-a instalat deja, deci ear fi momentul potrivit pentru o schimbare in garderoba. I always love new stuff si evident ca deja m-am facut stapana pe o rochita dragalasa.... Doar nu era sa astept sa se indragosteasca altcineva de ea.... Pentru ca asta se va intampla cu siguranta daca vizitati micul outlet.
Va invit sa aruncati o privire si pe pagina de facebook. ;)

And let's see, what else?... Of course: Happy shopping!












Comments