To share or not to share?

Am citit undeva: "Inainte oamenii se spovedeau la preot, azi isi fac blog"... Am tinut-o minte si cred ca o sa o mai repet. Astfel mi-am amintit ca am scris cu ceva timp in urma despre importanta informatiilor pe care le "share-uim" e blog, Facebook, Twitter etc.
Recunosc, eu fac parte din grupul indivizilor care "share-uiesc" pe blog poze colorate din vacante frumoase, intamplari amuzante, ganduri pozitive... si, din cand in cand, putin sarcasm. :P
Mi s-a spus la un moment dat ca scriu doar despre partile bune ale vietii mele... Like, thaaaa!!! I have my own LalaLand, where everything is pink and fluffy...:)) don't you?!
Poate ca unii ar critica aceasta "selectie" de informatii... Well, they are entitled to an opinion! Asta nu inseamna ca viata se rezuma doar la acele lucruri. "Eu aleg" este un verb definitoriu in aceasta situatie. Exista intodeauna o poveste in spatele fiecarei postari, dar nu tot timpul imi doresc sa o fac publica. Consider ca unele aspecte e bine sa ramana private.

Citesc uneori "povestioare" care ma fascineaza... but not in a good way.... Ma amuza cred ca este un termen mai potrivit. Sunt genul de intimitati complet insignifiante si care se doresc "mascate" intr-o postare "de suflet"... Cosmopolitan style... I hate to break it to you people, dar nu pasa nimanui daca tie ti s-a stricat placa si iti sta prost parul in ziua respectiva, daca ai umblat toata ziua cu sireurile de la pantofi desfacute si nu te-ai impiedicat de propria prostie, daca vrei sa te "legi la cap", dar vai! "the one-ul" nu mai apare sau daca traiesti o frumoasa poveste de iubire "eterna"... in trei: tu cu el si cu femeia de servici.... Mda, nasol moment, ce sa zic? Dar asta-i viata... Embrace it! :)) Everybody has issues, it's not a competition.
I don't judge, I really don't! It is a choice, I get it... The thing I don't understand is why do people do that? Don't you have friends? Do you really feel the need to expose yourselves? And what good comes from that? 

Again, not judging, just curious... And no, curiosity did not kill the cat...:P







Comments