The blonde versus the kitchen

Cineva drag imi spune mereu ca eu gatesc foarte bine...dar doar de doua ori pe
an. Amuzant, dar am decis sa-i dovedesc ca se insala. :D
Imi face placere sa gatesc si aparent o fac chiar bine, dar de cele mai multe ori, comoditatea e mareee. Situatia se schimba un pic daca e implicata o persoana draga. Si uite asa, zilele trecute am zis sa incerc o reteta noua: Papardelle aromate cu ciuperci. Because I'm a big fan of pasta, yum! ... :D

Sa incepem cu...  Ingrediente:
  • 300 g pappardelle cu oua proaspete ... Daaar, pentru ca reteta trebuia adaptata, eu le-am inlocuit cu spaghette.
pentru asezonare:
  • 250 g ciuperci champignon
  • 50 g rosii cherry
  • 4 linguri ulei de masline extravirgin
  • 4 frunze de busuioc
  • 1 catel de usturoi
  • 1 ceapa
  • sare si piper
Si acum sa inceapa distractia...

Mod de preparare:
Spalam bine ciupercile. Taiem ceapa marunt (da, stiu sa tai ceapa marunt in cazul in care aveati dubii :P), spalam si taiem rosiile cuburi mici.
Incingem uleiul de masline intr-o  tigaie si prajim in el ceapa, adaugand la sfarsit usturoiul intreg. Scoatem catelul de usturoi cand s-a rumenit, fara sa se innegreasca.
Adaugam rosiile si 2 frunze de busuioc. Fierbem cateva minute si condimen­tam cu sare si piper, dupa gust. Adaugam ciupercile si fierbem totul aproximativ 10 minute, la foc mic.
La final adaugam celelalte frunze de busuioc tocate, iar pastele se servesc fierbinti.

Buon appetitto!




Comments