Playing with baloons

Cu cateva luni in urma mi-am exprimat pasiunea pentru fotografie in cadrul unui concurs sustinut de Blogalinitiative.
Desi mi-ar placea sa aflu mai multe despre ceea ce se intampla in spatele aparatului de fotografiat, trebuie sa recunosc ca de cele mai multe ori ma gasesc in fata obiectivului. Asa se face ca, participarea mea la concurs s-a finalizat cu un photoshooting profesional in cadrul scolii de fotografie Image Art.
Experienta s-a dovedit a fi constructiva si amuzanta in acelasi timp. Am fost impresionata de volumul de munca si atentia la detalii din spatele unei sedinte foto.  Studioul, aparatele foto profesionale, luminile, background-ul au constituit locul meu de joaca pentru  cateva ore. Am inceput cu o doza de emotii si am incheiat cu senzatia ca m-as putea obisnui cu viata asta. :D
Experienta a decurs atat de bine incat, luna trecuta, am fost invitata la o noua sesiune de pozat, de data aceasta in cadrul cursului... V-am zis eu ca m-as putea obisnui cu asta.
Background-ul plin de baloane si tinuta nonconformista (by Diana Ribana) mi-au amintit de jocurile copilariei. Mare mi-a fost bucuria cand tot ce a trebuit sa fac a fost sa ma joc cu o multime de baloane colorate... Ce a iesit, puteti vedea mai jos. ;)

Multumesc cursantilor pentru frumoasele poze!
Good job guys! ;)














Comments