My Inspiration: '50s Fashion

Odata cu pasiunea pentru Mad Men mi-am descoperit si pasiunea pentru moda anilor 50... Sau poate a fost exact invers, nu-mi mai amintesc. Cert este ca in ultimul timp, manifest un interes deosebit pentru aceasta  decada.
Si cum as putea sa nu? Perioada anilor 50 este marcata de o eleganta aparte si reprezinta, de departe segmetul meu favorit din moda. Sunt complet si iecuperabil indragostita de aceasta epoca.
Nu sunt tocmai o perfectionista, dar un outfit in care toatele piesele sunt imbinate perfect, incepand cu nuantele si textura materialelor si terminad cu acessoriile, ma incanta enorm. Admir imaginea unei femei gratioase, intr-o rochie elenata si cu o coafura perfecta.
Daca nu stiati, moda anilor 50 a fost marcata de doua stiluri: the" wiggle" dress and the "new look" dress. 
Rochia "wiggle" aduce in peisaj o imagine provocatoare prin croiala stramta pe corp dupa care atat doamnele cat si domnii se dadeau in vant in acea perioada.
Rochia "new look" si preferata mea, a fost creata pentru prima data in 1947 de Chistian Dior. Rochia a fost creata astfel incat sa nu se ridice ai mult de 15 inches (aprox.38 cm)  de la pamant avand de asememea o talie foarte accentuata.  I am totally in-love with this dress.

This is my idea of style. ;)

And in the end my favorite Mad Men quote:
"The only thing worse than not getting what you want is somebody else getting it."

Enjoy! ;)










Comments