Thought of the day

Hoinarind zilele trecute pe diverse site-uri/bloguri am dat peste citatul urmator:

"Sexy doesn't impress me. Smart impresses me, strength of character impresses me. But most of all, I am impressed by kindness. Kindness, I think, comes from learning hard lessons well, from falling and picking yourself up. It comes from surviving failure and loss. It implies an understanding of the human condition, forgives its many flaws and quirks. When I see that in someone, it fills me with admiration.” 
― Lisa UngerBeautiful Lies







Daca e pe blog inseamna ca mi-a ramas in minte... ceva m-a marcat. M-a facut sa  ma gandesc la oamenii din jurul meu. Am de multe ori impresia ca in goana noastra dupa distractie, dupa cariera, dupa lucruri slipitoare si avere... uitam sa fim buni cu cei de langa noi. Probabil ca nu e tocmai o noutate ce spun eu aici, asta nu face acest fapt mai putin adevarat. 
Si apoi intalnim oameni carora le pasa cu adevarat, oameni care fac lucruri fara a cere ceva in schimb, oameni care iau atitudine... Ramanem impresionati... Abia atunci ne oprim din goana... Pentru ca se poate si altfel...


Comments