My Inspiration: Hats

Mereu mi-au placut palariile, dar, pana recent, nu le purtam desi ocupau destul spatiu in dulapul meu. Schimbarea s-a produs undeva anul trecut prin vara, cand, mai mult din necesitate, le-am redescoperit farmecul. Am continual apoi cu o minunata achizitie din Londra si recent am zis sa intru in atmosfera de toamna, ghiciti cu ce?... O palarie noua, evident ;).
Frumoasele accesorii imi amintesc de coplilarie. Mama, fiind o femeie eleganta, purta mereu palarii chic. Aveam, bineinteles, preferatele mele, pe care le probam prin casa in ideea de a atinge nivelul de eleganta al mamei.
In prezent, nu stiu daca sunt tocmai cele mai cautate accesorii, dar eu sunt innebunita dupa ele. O palarie mi se pare extrem de chic. Intr-o epoca in care lumea nu mai poarta palarii, frumosul accesoriu transmite un mesaj: I'm different, I'm confident, I'm awesome!....  Aici fac referire la o palarie frumoasa, ca daca e din puf roz cu panglica verde sau gen "badea Gheorghe de la tara", teoria nu se mai aplica. 
Se pare ca palariile revin in tendintele acestui sezon si le gasim in multe dintre colectile marilor designeri. So go ahead, wear a hat! ;)










Pics via Pinterest 

Comments