I want my summer back

Probabil ca nu fac altceva decat sa subliniez evidentul, dar vara noastra s-a terminat! Si nu asta ma intristeaza, ci frigul incredibil de afara. Mda, anul acesta m-a luat prin surprindere. Zero grade in luna octombrie nu este tocmai o temperatura acceptabila. Eu inca sper ca peste o saptamana toamna isi va intra in ritmul normal, mercurul va mai creste in termometre si orasul va fi cuprins de minunata culoare aramie pe care atat de mult o astept si o iubesc.
Sunt nostalgica si imi vreau vara inapoi. Imi vine greu sa cred ca aproximativ cu o luna inainte eram pe plaja si nu mai vroiam sa plec. Yes, happy life... in Italy.
Despre Italia as mai putea scrie mult si bine, dar azi ma limitez la partea cu mult soare, nisip fin si valurile linistite ale marii Adriatice.
Micul orasel Porto San Giorgio, unde mi-a petrecut o buna parte din vacanta, m-a fermecat de la inceput. Am fost atat de impresionata de frumusetea acestui loc si de amabilitatea oamenilor. Lenevitul pe plaja toata ziua, plimbatul pe strazile inguste si cochete si mancarea delicioasa au constitui punctul culminant al relaxarii mele. M-am bucurat de fiecare moment petrecut acolo si cred ca am facut sute de fotografii la fiecare colt de strada, fiecare casa cu flori violet, fiecare Vespa intalnita (v-am spus ca vreau una?) si fiecare barca din frumosul port.
Va mirati ca nu am mai vrut sa plec? :D

Enjoy the pretty pictures!











Comments