Povestea laptopului buclucas

Cu ceva timp in uma m-am hotarat eu ca vreau laptop nou. Pe ultimul l-am facut cadou fratiorului asa ca eu am ramas fara.
Va puteti imagina ca nu excelez in materie de IT si tehnologie de ultima generatie dar, bineinteles, vreau ca noua achizitie sa aiba de toate: looks, brain and a good price. Asa ca mi-a luat ceva vreme sa gasesc varianta potrivita si intre timp am stresat cativa oameni (mai mult pe unul :D).
Dupa lungi cautari si cateva oferte ratate pe emag, aflu de pcgarage. Surpriza!... Aici gasesc o multime de variante care sa se incadreze in buget. Imi frec usor manutele si zic "Awesome!" :D
Reusesc sa reduc wishlist-ul  la 2 produse. Dar de aici m-am blocat! :D  Influentata de ora tarzie din noapte, de importanta investitiei si de nehotararea mea, am zis : "I will sleep on it  and decide in the morning".
Talentul meu deosebit face ca, dimineata cand intru sa imi achizitionez minunea pretul sa fie cu 200 lei mai scump. Fac un pic ca trenul. Pe site scria clar "Promotie valabila pana in 28.09.2013". So what exactly happened?
Sun la customer service... Dupa 2 minute de asteptat primesc mesaj ca cineva ma va contacta inapoi. Apreciez, oricum nu aveam chef sa ma plictisesc langa telefon. O ora mai tarziu primesc un apel de la o domnisoara simpatica. Ii spun ce vreau, imi spune pretul actual. Pe principiul: take it or leave it.
Si totusi ce s-a intamplat cu promotia? Domnisoara imi explica frumos ca produsul nu se mai afla in stocul magazinului si trebuie comandat la producator. Therefore, pretul e mai mare si nu se poate face nimic in privinta asta.
Asa imi trebuie daca sunt nehotarata. Ma resemnez si imi comand laptopul.
Peste 2 ore, mandra de alegerea facuta, intru din nou se site sa-mi admir minunea. Ghiciti ce? Pretul aceluiasi laptop... cu 150 lei mai ieftin. Seriously?!?!  Dupa 2 ore??? Iarasi sun la customer service.
Dau de o alta domnisoara simpatica careia ii spun ca ori primesc pretul redus ori imi anulez comanda. Aparent pot fi si hotarata cand e absolut nevoie. Evident ca am primit ce am vrut. Happy Teo! :D

Noua achizitie va ateriza maine in bratele mele asa ca inca nu trag concluziile. I will keep you updated!

Pana atunci va urez o zi minunata!


Later edit:
Minunea e aici! deci totul e bun in lume :D
Azi dimineata la ora 8:45 m-am trezit cu Fan Courier-ul la usa, apreciez promptitudinea. Good customer service la pcgarage... I should know about it :))
And now shhhht, I'm busy playing with my new toy!

Happy weekend! ;)



Comments