Places I Love: Bologna

Anul acesta am zis ca o sa imi petrec vacanta intr-un mod diferit. In locul unei statiuni insorite si un all inclusive de cateva stele, am ales o destinatie foate draga mie: Bologna.
Micul oras a fost casa mea pentru cateva luni cu ceva ani in urma. L-am iubit inca de la inceput si inca ma simt ca si acasa acolo.
Fiind un oras istoric, are un farmec aparte. Iubesc strazile mici si intortochiate, arhitectura eleganta a cladirilor si nuanta rosiatica pe care intreg orasul o are. Nu degeaba i se spune La Rossa (The Red).
Hoinarind pe strazi, m-a cuprins nostalgia. Parca mi-a fost dor de fiecare piata, fiecare fantana, fiecare colt de strada... I felt like home.
Bologna este renumita pentru bucataria ei (La Cucina Bolognese) și este, in general, considerat a fi centrul gastronomic al Italiei. So if you are a foodie this is the place to be. I absolutely love the food here! ;)
Partea cea mai frumoasa o constituie oamenii. Ma consider incredibil de norocoasa pentru faptul ca aici am cunoscut cativa dintre cei mai buni si glijulii oamenii din viata mea. Asta a facut din Bologna o a doua casa. Am plecat catre o alta destinatie fericita, dar cu regretul ca nu am reusit sa revad toti oamenii dragi.
Looking forward to going back to this charming city!

Enjoy the pictures ;)







To be continued...

Comments