Weekly Inspiration: Timeless Turquoise

Dupa cum am stabilit anterior, sunt in Perioada Turcoaz. :D Poate pentru ca este vara si se portiveste cu peisajul, sau , pur si simplu mi se potriveste mie, cert este ca manifest o atractie inexplicabila fata de aceasta culoare.
Imi amintesc cu drag de o pereche de cercei cu pietre turcoaz, pe care i-am primit cu mult timp in urma cu mesajul  "Se asorteaza cu nuanta ochilor tai."....  Imi mai amintesc si ca imi placeau la nebunie, dar, ca o fiinta talentata ce sunt, am reusit sa pierd unul dintre ei...  Just one of my many talents. :))

Daca in cazul albului ma gandesc la tinute all white, turcoazul ma duce cu gandul la detalii. Multi ar spune ca detaliile fac diferenta... si in cazul acesta este adevarat. Nuanta mi se pare ideala pe partea de accesorii, bijuterii, genti, pantofi... Just perfect, I may say so.

So enjoy and have a colorful day!
Playful
Elie Saab love

Perfect getaway
Ralpf Lauren 
Ready to go

Statement

Accesorize 

Perfect details
Timeless
Go big

Perfect interior design
Elegant











Comments