Engleza... cu sau fara profesor

Recent, m-am lovit de o intrebare simpla: Cum am invatat engleza?... Raspunsul a venit la fel de simplu: Cartoon Network.
Mda, imi amintesc ca "pe vremea mea" Cartoon Network nu era tradus. In concluzie, privitul desenelor animate ore in sir nu era doar o activitate extrem de placuta ci si foarte contructiva... dupa cu aveam sa constat mai tarziu.
Imi amintesc si acum primele replici invatate: Uuuu, what does this button do? sau  Isn't that cute? But it's wrong!!!. Ma amuzau maxim!
Am invatat engleza si in scoala, evident, dar intr-o maniera simplista si plictisitoare. Nu ma incanta foarte tare faptul  ca eu trebuia sa stiu cate tipuri de past tense sunt, desi imi erau necesare. Mi se parea mult mai important sa fiu capabila sa port o conversatie coerenta in engleza. Si asta, cu siguranta nu am invatat-o in salile de clasa. Adevarul fie spus, nici nu am intalnit profesori foarte dedicati, asa ca interesul elevilor pentru orele de engleza era minim.
In prezent lucrurile sunt putin diferite. Fratiorul meu este in clasele primare asa ca am ocazia sa observ direct cum invata copiii din ziua de azi engleza. Din pacate pentru ei, acum Cartoon Network este tradus de niste voci caraghioase. Asa ca aceasta optiune cade din start. Sunt, de asemenea, aproape convinsa ca orele de enleza sunt la fel de simpliste si plictistoare. 
Pe aceasta cale am dat peste niste cursuri tare interesante de limba engleza la Shakespeare School. Personal, sunt adepta lucrurilor facute altfel si cred ca motivatia suprema pentru un copil este sa invete lucruri noi prin joaca si distractie. Am cel putin un membru al familiei care este de acord cu mine in acest sens. :D Mai multe detalii despre metoda de invatare veti gasi si aici

And at the end, one of my favourite qoutes:
Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever. 
(Mahatma Gandhi)



 Photo by me :D

Comments