Fairytale Gone Bad: Zara Romania

Eu, in general, sunt un om pozitiv. Azi, insa, voi abandona pentru cateva momente optimismul pentru a va relata "minunata" aventura cu Zara Romania.
Pasiunea pentru Zara a inceput odata cu primul pas facut in magazin (pe atunci doar la Bucuresti)  si privirea atintita asupra unei minunate rochii verzi. A fost dragoste la prima vedere. "Relatia" a continuat multi ani si incetul cu incetul Zara a inceput sa umple golul din... dulapul meu. Petreceam mult timp impreuna si, de la rochite pana la pantofiori, totul era intr-o armonie perfecta.... Dar, in ultimul timp, lucrurile au inceput sa deterioreze... Calitatea (relatiei) a scazut considerabil.  Trebuie sa fim puternici si sa recunostem, it's over!
...
Lasand ironia la o parte, mai nou m-am convins singura de calitatea indoielnica a produselor Zara. Cred ca imi permit sa spun acest lucru tocmai  pentru ca eu sunt un MARE fan al brand-ului. Si, ca sa nu credeti ca sunt carcotasa, am cateva exemple.
- The White Shirt. Seria dezamagirilor a inceput cu un an in urma cand am achizitionat o frumoasa camasa alba din Zara Sibiu.
Cine ma cunoaste stie ca eu am o impresionanta colectie de bluze albe, iar aceasta a devenit instant preferata mea. Asta pana cand, 2 luni dupa, camasa imaculata a crapat... la propriu. M-am gandit: "Maybe I have superpowers... I'm Hulk!" :)) Am ras si am decis sa trec cu vederea incidentul.
- The Perfect Boots. La scurt timp dupa, mi-am cumparat cizmele perfecte: inalte, crem, din piele intoarsa... o nebunie! Dupa 2 purtari am constatat cu stupoare ca una din cizme era mai subtite decat sora ei si, in timpul mersului, se lasa foarte mult in jos. Le-am luat frumos si m-am intors la magazinul din Sibiu. Aici, o domnisoara tare "simpatica" mi-a explicat ca eu am dreptate, cizmele sunt diferite pentru ca, probabil, ei au incurcat perechile intre ele... dar ea nu mi le poate schimba pentru ca le-am purtat. Ma uitam la ea si nu-mi venea sa cred. Erau clar defecte. Mai pe scurt:  "Da, e vina noastra, dar nu avem ce face". Seriously???? Nici azi nu stiu exact ce m-a tinut departe de Protectia Consumatorului.... Partea buna este ca sunt creativa si am reusit sa repar incaltarile....
- "Distractia" a continuat cu Rochia Verde pentru care am petrecut mai bine de ora in magazin in cautarea unui exemplar care sa nu fie rupt, agatat, sa nu aiba cusaturi strambe sau caruia sa nu-i lipseasca vreo parte componenta. Urmata apoi de returnarea puloverului alb ai carui umeri erau inegali ( masurat: 10 cm in stanga si 9 cm in dreapta). This keeps getting better!
- Punctul culminat este reprezentat de Perechea Favorita de Blugi, cu care ce credeti ca s-a intamplat? Au crapat si ei. Au facur "Crrrr!" si s-au dus. Asta in conditiile in care eu am 52 de kg la cei 1.72 m ai mei. Nu as zice ca am probleme de greutate si nici nu ma fac mare si verde cand me enervez. :D
Bine macar ca eram acasa cand s-a intamplat "minunea".

Pe aceasta cale am hotarat sa pun capat povestii de iubire dintre mine si Zara... Cel putin Zara Romania, pentru ca eu traiesc cu impresia ca numai la noi se intampla asa ceva. O sa va anunt daca va fi la fel de "distractiv" cu hainele achizitionate de peste hotare.

Pana atunci... have a good night!

P.S. Acestea sunt cizmulitele buclucase :D






Comments