New favorite place: Mojo by Our Coffeeshop.

Astept de mult sa se deschida o cafenea noua si simpatica in Sibiu...  Astept de atata timp incat, la un moment dat, ma gandeam sa-mi deschid eu una... Ar fi o idee, insa despre asta o sa vorbim cu alta ocazie...
Azi am descoperit noua mea cafenea preferata:  Mojo by Our Coffeeshop:D. 
In general, nu ma entuziasmez foarte tare cand vine vorba de o cafenea, dar in acest caz... What can I say? I just love it!!!
Eu fiind un mare fan al cofeinei, este exact ce aveam nevoie: new, chic and awesome coffee! 

Aveti mai multe detalii si poze pe pagina lor de Fb
Ceea ce mi-a mi-a placut in mod deosebit este ca aici puteti cumpara coffee cups dragalase si colorate. Ca sa va faceti o idee, eu le-am vazut prima data pe KeepCup. Avantajul e ca va scuteste de transport si veti avea reducere la cafea. Suna bine, nu?
Cred ca ne vom intelege de minune ;). 

Si ca sa citez: "I'm a coffee fanatic. Once you go to proper coffee, you can't go back. You cannot go back." (Hugh Laurie)

Enjoy you coffee!




 Pics by Andra

Comments

  1. Chiar astazi am vizitat si eu cafeneaua pentru prima oara si a fost dragoste la prima vedere <3 I'm a coffee adict as well si nimic nu completeaza mai bine o cafea buna, decat o cafenea chic, cu o atmosfera deosebita :)

    Hugs,
    xx

    ReplyDelete
  2. It's perfect for us ;) Cred ca va avea mare succes ;)Kisses

    ReplyDelete

Post a Comment