Friday, April 12, 2013

New favorite place: Mojo by Our Coffeeshop.

Astept de mult sa se deschida o cafenea noua si simpatica in Sibiu...  Astept de atata timp incat, la un moment dat, ma gandeam sa-mi deschid eu una... Ar fi o idee, insa despre asta o sa vorbim cu alta ocazie...
Azi am descoperit noua mea cafenea preferata:  Mojo by Our Coffeeshop:D. 
In general, nu ma entuziasmez foarte tare cand vine vorba de o cafenea, dar in acest caz... What can I say? I just love it!!!
Eu fiind un mare fan al cofeinei, este exact ce aveam nevoie: new, chic and awesome coffee! 

Aveti mai multe detalii si poze pe pagina lor de Fb
Ceea ce mi-a mi-a placut in mod deosebit este ca aici puteti cumpara coffee cups dragalase si colorate. Ca sa va faceti o idee, eu le-am vazut prima data pe KeepCup. Avantajul e ca va scuteste de transport si veti avea reducere la cafea. Suna bine, nu?
Cred ca ne vom intelege de minune ;). 

Si ca sa citez: "I'm a coffee fanatic. Once you go to proper coffee, you can't go back. You cannot go back." (Hugh Laurie)

Enjoy you coffee!




 Pics by Andra

2 comments:

  1. Chiar astazi am vizitat si eu cafeneaua pentru prima oara si a fost dragoste la prima vedere <3 I'm a coffee adict as well si nimic nu completeaza mai bine o cafea buna, decat o cafenea chic, cu o atmosfera deosebita :)

    Hugs,
    xx

    ReplyDelete
  2. It's perfect for us ;) Cred ca va avea mare succes ;)Kisses

    ReplyDelete