Dinner Party: Chicken With Galangal


Nu au sosit inca sarbatorile, dar eu m-am apucat de gatit. 
Motivul: condimentul minune primit in Pink Box, galangalul, si provocarea lansata de Andra pe blogulet. :D Si pentru ca este mult mai fun sa gatesc pentru persoanele dragi, duminica mi-am invitat fetele sa isi dea cu parera.  

Sa facem cunostiinta cu galangalul
Cunoscut la nivel mondial si ca ghimbir albastru, acest condiment isi are originile in Asia si poate fi intalnit in majoritatea supelor sau a preparatelor cu noodles. Galangalul are o aroma fascinanta, oferind libertatea de a experimenta savoarea asiatica in confortul de acasa (Sursa: Magazinul de mirodenii)
The recipe
Dupa indelungi cautari am descoperit o reteta delicioasa si nu foarte pretentioasa: Pui cu galangal.

Incrediente: 
  • 1 pui (eu am folosit ciocanele :D),
  • 20 ml vin alb,
  • 100 ml ulei,
  • 2 lingurite galangal proaspat ras,
  • 1 lingurita hrean ras,
  • 1 varf de cutit scortisoara,
  • piper si sare
Preparare: 
Se unge puiul spalat si portionat cu condimentele amestecate in vin, apoi se da la rece o zi.
A doua zi se rumeneste in ulei incins, apoi se scoate si se pune la cuptor in tava unsa cu uleiul din tigaie.
Se reconada servirea cu ores si muraturi... 
Noi l-am servit cu cartofi wedges si tzatziki. It was an excelent choice!

Reteta a fost un succes! Puiul a fost atat de bun si aromat incat puteai sa iti lingi degetele... si nu am zis-o eu :P. Uite ca pot sa gatesc bine... si de mai mult de doua ori pe an, cum ar sustine unii :P.
Pana data viitoare imi cumpar sortulet cu mesajul : Kiss the cook :D

Bon appétit!

Before
After :D
Pics by Andra








Comments

Post a Comment