Check, please!... or not

Voua vi s-a intamplat vreodata sa va aflati intr-un restaurant/ bar/ cafenea si sa primiti nota de plata fara sa o solicitati? Mie azi mi s-a intamplat pentru a doua oara...
Daca prima data, in Lily's, am inteles-o pe domnisoara care se grabea sa plece acasa intr-o sambata seara, azi mi s-a parut un pic aiurea. Un pic e putin spus... in conditiile in care eu nu prea iau in seama astfel de gesturi.
Per ansamblu, am petrecut o dupa-amiaza de marti foarte placuta pe terasa Tango Grill. Dar dupa 3 ore de papat, lenevit si povestit, domnisoara care ne servea a crezut de cuviinta sa ne aseze "frumos" nota de plata pe masa... Subtil ca tancul! Poate ca asta este politica firmei sau tanara doar s-a plictisit de povestiile noastre, cert este ca noi nu am cerut nota... dar am primit-o. Ghiciti ce nu a primit ea? :D
Pacat, au o limomonada delicioasa... dar foarte curand nu o sa-i mai vizitam...:D

True story ;)


Photo by me :P



Comments