About life: The Taxi Driver

In general, taximetristii nu sunt tocmai persoanele mele preferate, dar unul dintre ei mi-a inseninat ziua...
Seara tarziu, iau taxiul in drum spre casa. La volan, dau de o domnisoara tanara si simpatica.  Ma urc in masina vorbind la telefon.  Conversatie scurta, inchid apelul.... Liniste pana acasa...
....
Nu stiu daca a fost tensiunea din vocea mea sau linistea apasatoare de dupa, dar ajunsa la destinatie, tanara simpatica se intoarce catre mine si imi spune cu o voce calda: "Draga mea, nu are sens sa fi suparata pentru un dobitoc!"
Fraza m-a uimit pentru ca venea din partea unei persoane pe care nu o mai vazusem in viata mea. Tensiunea s-a eliberat instant si am inceput sa radem...
Domnisoara mi s-a parut adorabila!
Am apreciat sincer buna intentie. ;)

True story! ;)






Comments