About life: Principuil actiunii si reactiunii

Azi ma gandeam la... cel de-al treilea principiu al dinamicii... ha ha! 
Paradoxal, as zice, dar este unul din putinele lucruri care mi-au ramas in minte in urma orelor de fizica din liceu. 
El spune asa: Daca un corp actioneaza cu o forta asupra altui corp, acesta din urma actioneaza la randul sau asupra primului corp cu o forta egala si de sens contrar. 
Acelasi principiu se aplica si cand vorbim despre karma... Cauza-Efect.... Actiune - Reactiune... Ati prins ideea. ;)
Ceea ce este, insa, interesant de observat este ce se intampla atunci cand lipsa unei actiuni da nastere unei reactiuni...  Am remarcat ca exista situatii cand " a nu face ceva"  poate avea un efect de mari proportii.... Uneori proportiile pot fi chiar mai mari decat in prezenta actiunii... Interesant, nu?
Gandindu-ma la acest fapt, mi-am amintit o fraza pe care am citit-o cu mult timp in urma: Lipsa unei decizii reprezinta o decizie in sine...  
I always thought this was true... Just think about it. ;)







Comments