Sibiu, definitely the best city to visit

Cu singuranta, majoritatea dintre voi ati vazut turneul care circula in spatiul virtual, The Best City To Visit Travel Tournament 2013 organizat de bloggerul de travel Anil Polat.
Si daca tot mi-am votat frumosul oras, am zis sa va invit si pe voi sa faceti le fel.
Campania mi se pare minunata si, pe aceasta cale, imi amintesc cu drag de anul 2007 cand Sibiul a fost declarat "Capitala Culturala Europeana". In acea perioada, eu am fost unul dintre cei mai fericiti si mandri locuitori ai orasului. It was definitely a good year!

Acum avem ocazia sa castigam un nou titlu. Sincer, frumosul orasel nu are nevoie de o introducere pompoasa sau listute cu punctele de atractie. Dar daca chiar vreti, cam acestea ar fi locatiile pe care nu aveti voie sa le ratati:
 - Complexului National Muzeal ASTRA- www.muzeulastra.ro
 - Muzeul National Brukenthal- www.brukenthalmuseum.ro 
 - Teatrul National Radu Stanca- www.tnrs.ro.

Sibiul are un farmec aparte si nu ai cum sa nu te indragostesti de el. Aici, istoria se impleteste cu modernismul, iar aerul boem te insoteste la tot pasul. Yes, it's that awesome! 
Asa ca votati aici. ;) Putem face ca Sibiul sa fie The Best City To Visit. 

Enjoy! ;)



Photo by Andra ;)

Comments