London & The Phantom of the Opera

Despre Londra as mai putea scrie mult si bine, dar o sa inchei mini seria cu unul dintre cele mai minunate momente ale calatoriei mele: Phantom of the Opera at Her Majesty’s Theatre.

Eu nu sunt tocmai un fan al musical-urilor, dar pe acesta mi-am dorit tare mult sa il vad.  Fiind in locatia perfecta, nu as fi putut rata ocazia. 
De fapt, biletele au fost o surpriza frumoasa impreuna cu mesajul: "Cadou de Valentine's Day, 1 si 8 Martie". (Paradoxal, credeam ca nu sarbatorim V-day :D). A fost pentru prima data cand mi-am zis: "This is better then flowers!" :D

Spectacolul a fost cu adevarat fantastic! Am fost mai mult decat impresionata si recunosc, m-au trecut fiori cand muzica a inceput. Aparent am fost atat de captivata de poveste incat au remarcat si cei din jurul meu acest lucru. V-am mai spus ca impart buna dispozitie gratis, nu?
Daca aveti ocazia, va recomand cu mare drag sa vedeti musical-ul. 

Enjoy!





Comments