Night at the theater

Sambata m-am delectat cu o frumoasa piesa de teatru: O Poveste Japoneza. Spectacol este bazat pe o piesa a dramaturgului japonez Chikamatsu Monzaemon, pus in scena la Sibiu de Yasuda Masahiro.
Piesa spune povestea simpla a unui tanar, Yohei, care isi ruineaza familia acumuland datorii la camatari pentru a se putea bucura de farmecele curtezanelor. Actiunile sale ii atrag fatalitatea, iar deznodamantul este tragic.

Am auzit multe lucruri minunate despre piesa si trebuie sa recunosc, a fost pe masura asteptarilor.
Nu cred ca scopul operei a fost sa fie amuzanta, dar eu m-am distrat un pic (mai mult) la cateva scene. Replica lui Yohei: "Daca imi taie capul... Eu mor!.... Si daca mor.... Eu ce ma fac?..." A fost memorabila. :D
Lasand gluma la o parte, interpretarea este exceptionala! Piesa nu impresioneaza prin actiune, replici sau poveste. Ceea ce frapeaza este stilul unic de joc si miscarile scenice neobisnuite. Emotiile transmise sunt puternice, violente si cu o usoara atingere de nevrotism.
Sunt foarte incantata ca am reusit (in sfarsit) sa vad spectacolul si il recomand cu drag.

Enjoy!



Comments