Aventura in zapada

V-am zis eu cu ceva timp in urma ca, daca m-as apuca de un sport de iarna, poate o sa-mi placa anotimpul rece putin mai mult decat deloc... Asa ca m-am hotarat brusc sa ies din hibernare si sa iau atitudine. Zis si facut! A doua zi am fost pe partie...
Nu mi-a luat mult timp sa ma gandesc cu ce as vrea sa ma dau... Intr-un moment de maxima inspiratie am ales snowboardul, iar acum sunt foarte mandra de alegerea facuta.

Day 1. Duminica mi-am petrecu-o la Paltinis pe Partia Oncesti. Acolo, bucurie mare pe mine. Ma asteptam sa-mi placa, dar nici chiar atat de mult. Adevarul este ca am avut un profesor bun si rabdator, my own personal Obi Wan Kenobi.
A fost greu la inceput, dar am aflat ca am un echilibru mai bun decat credeam.  Am si cazut, dar m-am ridicat rapid. Iar dupa ce am coborat de doua ori partia, senzatia de fericire a atins cote maxime. :D
Maaai vreaaau!!! :D


 Day 2.  Ieri a urmat partea a doua a aventurii in zapada, la Arena Platos. Marea provocare a fost sa merg pe teleski. Complicata treaba! Am reusit sa urc pana la capat de cinci ori din zece. In rest... am picat pe la mijlocul dumului :)). Nu-i bai, perseverez! La un moment dat o sa invat si asta...
Oricum, senzatia de la sfarsitul zilei este fantastica... Iar eu sunt doar la inceput. ;)




Astept cu nerabdare urmatoarea aventura in zapada. 
Pana atunci, enjoy the song!

XOXO






Comments