A good year

La sfarsit de an, toata lumea trage linie si pune in balanta faptele. Apoi se fac liste si listute cu ce isi doreste fiecare sa realizeze in anul ce va urma.
Eu  NU fac liste si listute decat daca merg la cumparaturi... chiar si atunci le cam uit acasa...:D. Dar de data aceasta am zis sa trag si eu oficial o linie invizibila si sa spun : 2012 a fost un an bun!

Nu sunt superstitioasa, dar cred ca atitudinea cu care intri in noul an te va calauzi pe tot parcursul acestuia. Ei bine, eu am intrat in 2012 insotita de o dispozitie ridicol de buna... Deci cam cum credeti ca a fost anul meu?

Una peste alta, am avut un an constructiv. A fost un an al schimbarilor... in garderoba :D, in viata profesionala, in atitudine...
Am invatat sa fiu mai altruista (this is new for me) si am cunoscut oameni care, in timp, mi-au devenit dragi....
Am realizat ca am mai mult curaj decat as fi crezut si ca perseverez cand imi doresc ceva cu adevarat...
Greseli???... Au fost si ele, dar am invatat ca timpul rezolva multe...
Am ajuns in locuri la care odata doar am visat si inca mai am multe de vizitat.
Am ras din suflet pe tot parcursul anului si i-am molipsit si pe cei din jurul meu...

A fost un an plin de surprize...










 Sa vedem cu ce ma va surprinde anul care va urma...


Comments