Lost and found

La intoarcerea din vacanta am avut o mica surpriza...

Cat am fost plecati, mama s-a oferit sa aiba grija de pufosenia familiei. "Suuuper!" mi-am zis.
Toate buneee...

Ajunsi acasa, observ ca mama e cam agitata... 

-Sa vezi ce am patit! imi spune... 
-Hopaaaa! What did you doooo??? 
-Am pierdut-o pe Picky siii... am gasit-o abia de vreo 2 ore... 
Noah, mai zi ceva daca poti...

Partea importanta e ca a gasit-o, pfiuu!
Aparent, intr-un mic moment de neatentie, cand mama a deschis usa de la intrare ca sa stearga pragul, pisica s-a furisat rapid afara. Ghinionul a facut ca usa din spatele blocului sa fie deschisa, asa ca Picky s-a hotarat sa faca o plimbare pe strazile prafuite. Pana cand mama sa se prinda ca pufosenia nu mai lipseste si dupa ce a cautat-o in toate dulapurile, aceasta era de mult dusa...

Nu cred ca imi pot imagina prin ce stres a trecut mama mea! Dupa ce a batut la usile tuturor vecinilor, a ajuns la concluzia ca Picky probabil misuna pe stradutele din spatele blocului. Se facuse tarziu, asa ca avea sa continue cautarile a doua zi. Trebuie sa mentionez ca noi "a doua zi" aterizam in Sibiu :D.

Dimineata devreme a inceput cautarea... Norocul a fost ca a intalnit o fetita pe care a intrebat-o de pisica si ghici ce... Fetita o gasise pe Picky la ea in curte cu o seara inainte. Bucurie mareee! Familia ei a fost foarte amabila si a avut mare grija de Picky a mea. Ai crede ca animalutele nu stiu multe, dar cand a vazut-o pe mama, a recunoscut-o si i-a sarit in brate... Iara mama a stat cu ea doar o saptamana :D.
Noi ne-am bucurat ca toata povestea s-a treminat cu bine si intr-un final am reusit sa o linistesc si pe mama care inca era agitata, draga de ea.



Partea buna e ca Picky a mea, care, in mod normal, e tare zvapaiata, mai nou e fooarte cuminte si extrem de lipicioasa. Probabil ca nu i-a placut prea tare plimbarea :))).





Comments