Colorful hobby

Cu ceva timp in urma, cineva m-a intrebat ce hobby-uri am? Ce fac eu in timpul liber?
Intrebarea parea banala, dar spre surprindere mea, nu am reusit sa gasesc pe moment un raspuns la fel de banal... Adevarul e ca la vremea respectiva nu prea mai aveam eu timp liber si, deci, nu aveam timp pentru hobby-uri. Astfel ca in momentul in care programul meu s-a eliberat mi-am gasit tot felul de activitati.
In prezent pe langa usoara lectura de seara/weekend, exercitiile de Pilates, scris pe blog :D  si alergat Pufosenia prin casa,  mi-am gasit inca o preocupare: colectionez reviste de moda, frumoase si colorare din tarile unde calatoresc. Iar daca nu ajung eu intr-o anumita tara, sigur gasesc pe cineva destul de draguuut (se stie el :D) care sa imi aduca revista mult dorita. Mda, unii aduna magneti de frigider, eu colectionez reviste.
Ideea nu mi-a venit de mult asa ca momentan am cateva exemplare din Paris si Budapesta...
Astept cu nerabdare revistele din Turcia si UK :D.
...Pentru ca in fiecare zi avem nevoie de ceva frumos si colorat in viata noastra :D...













Comments