Fashion changes

Anul acesta este un an al schimbarilor pentru mine. Acestea s-au manifestat pe mai multe planuri... iar in materie de moda si stil personal nu au intarziat sa apara. Am observat ca in ultimul timp am inceput sa fac anumite exceptii in ceea ce priveste vestimentatia. Am si cateva exemple...

1. Rochiile cu "coada". Au aparut in toate colectiile din acest sezon, iar mie nu-mi placeau sub nicio forma. Nu stiu ce m-a facut sa-mi schimb parerea, dar am gasit cateva modele la Mango pe care chiar le apreciez. Sooo cute! ;)


2. Palariile... De fapt mie chiar imi plac palariile, unele chiar ocupa spatiu in dulapul meu, doar ca nu le port., hi hi :D.
Vara aceasta am hotarat sa fac o exceptie. Mi-am cumparat o palarioara simpla si simpatica... pe care chiar o port... Mda, mare le-a fost mirarea unora :)). Palariopara mea arata cam asa:


3. Print-urile... De obicei prefer tinutele simple, in culori frumoase, dar nu am fost niciodata un fan al print-urilor.
Insa mai nou port cu mandrie o frumoasa rochie flower print de la Bershka. Exceptia capata o noua dimensiune intrucat rochia este una maxi... Si dupa cum puteti ghici, eu nu port rochii/ fuste lungi.



4. Yellow skirt... Momentul in care am remarcat toate aceste schimbari a fost acela in care am decis sa port o fusta galbena. Nu cred ca am mai purtat galben de cand eram micuta si, blonduta fiind, aratam ca un puisor... sau ca o papadie, inca nu m-am hotarat :)).



Cine stie ce schimbari mai apar pana la finalul anului...

Hugs & kisses

Comments