Dinner party

Pentru ca nu prea ma crede nimeni ca eu chiar gatesc... si gatesc si bine :P... aseara m-am hotarat sa fac o mica demonstratie. 
Asa ca ne-am adunat la mine ( eu si "fetele mele") si cu toate ingredientele pregatite m-am apucat de treaba:  Pene cu somon afumat ;)... yummi!
Si ca sa impartasesc secretul:
Ingrediente:
250 g. paste (pene)
2 linguri ulei de masline/ sau unt :P
1 ceapa medie
150 g. somon afumat
50 ml. vin alb( suna bine, nu?)
120 gr. smantana 
1/2 legatura patrunjel (eu nu am mai avut :P)
sare.

Preparare sos delicios:
  • 1. Se pun pe foc uleiul/untul si ceapa taiata solzisori (Julien- m-am uitat la Master Chef) si se tin cateva minute.
  • 2. Se adauga somonul taiat bucatele. Dupa cca. 5 minute se adauga vinul si se amesteca din cand in cand, pana se mai evapora din lichid.
  • 3. Se adauga smantana, se amesteca. Dupa 1 - 2 minute, se pune sarea si patrunjelul taiat.
  • Pastele presupun ca toata lumea stie cum sa le fiarba :))...
  • ...
  • Papita a fost completata de vinul dulce al bunicii si paharele de "colectie" ale mamei :D. 
  • Seara a fost delicios de distractiva! 
  •     


Comments

  1. dar ce ai mai adaugat in paharul cu vin?

    ReplyDelete
  2. Nu am adaugat nimic, paharele "de colectie" ale mamei au pictate niste flori pe ele:D

    ReplyDelete

Post a Comment