Azi e weekend

Contrar opinie din popor cum ca "Luni nici iarba nu creste", ziua mea de luni pare promitatoare. La mine azi e weekend! :D Nu va alarmati, asta se intampla doar pentru ca sambata si duminica am muncit all day long, uff!!
Pot sa spun... din nou... ca am avut un weekend luuuung si plin de peripetii.
Sambata a fost o zi fantastica... NOT! Am intrat in contact cu tot felul de indivizi mai mult sau mai putin placuti si m-am lovit de situatii si replici la care nu stiam daca sa rad sau ... sa rad :)). La finalul zilei am ajuns la concluzia : God is messing with me! :)) Seriously?!
Din fericire, duminica a fost o zi putin mai linistita, dar parca tot nu se mai termina :)). Perspectiva unui somnic de 12 ore parea extrem de placuta.
Asa ca azi sunt zen... nu lenevesc la soare cum mi-as dori, dar sunt zen.

Have a lovely monday!



Comments