From Paris with love

Pentru ca prietenele mele sunt plecate fiecare in concediu, mi s-a facut si mie dor de duca... Dor de Paris... Probabil din cauza ca aceasta a fost ultima destinatie.... si probabil pentru ca una din fete pe acolo se plimba as we speak :)).

Frumoasa capitala m-a captivat din prima clipa. Iubesc efectiv atmosfera boema, oamenii frumosi, veseli, care par sa nu aiba nicio grija pe lumea asta, terasele de la fiecare colt de stada, magazinele chic... parfumul romantic al serii... uf, la vie en rose!

As putea spune ca, a fost de departe, cel mai frumos concediul! Desi, ca oras, ca arhitectura, ca eleganta, am fost mai impresionata de Viena...
De Paris m-am amorezat!!!

Farmecul aparte a venit din faptul ca am fost cineva drag :D... pentru ca Parisul este intr-adevar un oras romantic. Plimbarile pe malul Senei, turnul Eiffel noaptea, sarutul de la 324 m inaltime, podul cu lacatele ( ha ha, avem si noi lacatelul nostru :D), restaurantele frumoase cu tiganii care insista sa-ti vanda trandafiri rosii :))... Romantismul te invaluie la fiecare pas.

M-a frapat bunul gust al oamenilor in materie de moda. Erau mai mult chic decat eleganti, dar mereu imbracati cu gust, cu un stil aparte si foarte foarte relaxati. Entuziasmul meu era atat de mare incat as fi facut poze la toata lumea de pe strada :))... Poate data viitoare ;).

Hugs & kisses ;)

Day dreaming :D

Unul din locurile mele preferate ;)

Magnific!

My friends, the gargoyles :))

In vizita la Napoleon :D

Ghici care e al nostru? ;;)

Comments