Burlacitele vs Jan Oprisor :))

Ma intrebam eu azi "Oare ce se ureaza de 1 mai?" Exista vreo formula speciala?... Aberez, stiu :P si oricum nu conteaza foarte tare. Presupun ca cea mai mare parte dintre voi ati fost liberi azi si ati petrecut aceasta frumoasa zi fie la mare, fie la un gratarel... tipic romanesc, nu? :))
Si daca tot vorbim de tipic romanesc, cam tot asa a fost si o mare parte din seara mea de ieri la "petrecerea burlacitelor". :D
Totul a inceput foarte frumos si elegant cu o cina a fetelor la Restaurant Casablanca ('cause we are classy ladies :D). Am fost placut impresionata. Localul arata foarte dragalas, decorat cu gust, cu multe tablouri prezentand scene din celebrul film care i-a inspirat si numele, iar papita e tare tareee buna, yummi! And I am a foodie, I should know. 
Dupa miezul noptii petrecerea a continuat in Liquid Pub. Booon, pana aici toate bune si frumoase, felurite bauturi, muzica si multe fete vesele. Asta pana in momentul in care ghiciti cine si-a facut aparitia in "minunatul" nostru "club de fitze"? :))... nimeni altul decat Jan Oprisor :)). Surprinsi ca stiu cine e nenea? Aceste cunostiinte sunt rezultatul numeroaselor nunti la care am luat parte si la care am avut "placerea" sa-l intalnesc pe Jan al nostru. :)) Evident ca nu ne venea sa credem! :)). Auzisem noi ceva desptre o Petrecere Romaneasca, dar nu ne-am gandit ca va fii ataaat de... romaneasca :)). Intr-un final, nenea s-a oprit din cantat si ne-am intors la muzica obisnuita si la distractie.... Asta pana cand, brace yourselves, a inceput din nou, ha ha! :D
All in all, we had a fun night! Am concluzionat ca putem considera seara de ieri ca avanpremiera nuntii de sambata, yuhu!


Hugs & kisses ;)




Comments