Sales And The City


Gossip Tree Boutique este mica afacere a unor domnisoare tare simpatice.... o sursa de inspiratie pentru unii... sau un motiv de shopping pentru altii (nu ca am avea nevoie neaparat de motive :D). Este vorba despre un magazinas foarte cochet pe Str. Turnului, Nr. 2, langa Restaurant Weinkeller.
Cand am intrat prima data acolo m-am gandit "Hmmm, mi-ar placea si mie sa fac asa ceva!". Este intr-adevar foarte chic! Hainutele sunt create de studenti la design, toate deosebite si unicate.


Ieri, 6 aprilie, fetele au organizat un eveniment numit Sales And The City. 
Ce ofereau? "Acces liber; prajiturele; ceai din partea casei; voie buna si hainute, reduceri si colectii nou noute". Suna bine, nu? Impresia mea in doua cuvinte: dulce (datorita prajiturelelor, yummi!) si colorat ( datorita minunatelor rochite, pantofi si bijuterii).
Am probat hainutele si ne-am distrat. M-am indragostit pur si simplu de un sacou superb in stil victorian si o rochie albastra de seara, Cleopatra style :D. Nu as mai fi plecat de acolo!
Veti gasi  multe detalii si pe pagina lor de Facebook. Enjoy!




Mai astept cu drag astfel de evenimente in viitorul apropiat!


Happy shopping! ;)




Comments