Master Chef

Va uitati la Master Chef?
Mie nu imi plac emisiunile romanesti, dar aceasta mi-a captat atentia si m-a tinut in priza timp de aproximativ  doua ore. 
Gatitul nu e tocmai una din pasiunile mele, dupa cum ar spune cineva : "Gatesti bine, pacat ca doar de doua ori pe an". Deci nu ma uit la emisiune pentru a afla retete noi sau pentru a afla cum se taie ceapa, ci pentru ca ma distreaza foarte tare juriul. Loving it! Nu va povestesc ce se intampla acolo, trebuie sa va uitati! Dar pot sa va spun ca show-ul are de toate: sare. piper... si muuulta ironie :)). 
Preferatul meu dintre jurati e nenea cu chelie :)) aka Catalin Scarlatescu. Este cel mai simpatic si cel mai putin mofturos. In principiu, daca mancarea gatita de concurenti e comestibila, el le da un raspuns pozitiv.  Insa, in cazul in care papita e "de cacat", nenea isi exprima direct opinia. O sa vedeti voi! :))
Mr Sorin Bontea este cel mai serios si cel mai sever. Pare un House al bucatariei :)). Ma distreaza in mod deosebit privirea aruncata concurentilor de fiecare data dupa ce gusta mancarica.
Florin Dumitrescu, cel mai tinerel, e o combinatie intre cei doi descrisi mai sus, probabil de aceea e asezat mereu in mijloc. 
Trebuie sa recunosc, dupa emisiune asta imi e mereu foame si pofta de creveti, yummi!!! :)). 
Adevarul este ca tare mi-as dori sa fac si eu parte dintr-un astfel de juriu, sa pot sa le spun oamenilor ce sa faca... jobul perfect, ha ha!
Preferatul meu in episodul de azi a fost tipul cu ceapa de la final. Esti foarte tare daca poti sa tai 3-4 castroane cu ceapa fara sa te uiti mereu la degete si sa te mai si amuzi. Toata stima! :))
Mai multe detalii gasiti pe pagina oficiala Master Chef.

Enjoy and  good night! ;)







Comments