Simply beautiful - IL PASSO

Pentru ca azi vremea mohorata m-a tinut in casa, am hotarat sa-mi petrec timpul intr-un mod cat mai placut: Shoe Shopping!!!! :))
Deci asezata frumos pe canapea cu laptopul in brate am studiat toate site-urile preferate in materie de fashion. Dintr-una intr-alta am aterizat pe Il Passo si m-am desfatat cu minunata colectie de primavara-vara 2012. Loving it!!! 
Brand-ul este deosebit, pantofii sunt foarte eleganti si rafinati, delicati si originali, dar va las sa-i descoperiti singuri si sa va dati cu parerea.
Si uite asa am zis sa impartasec cu voi modelele mele preferate, here's my top 5:


1. Cinderella Shoes- Sunt pantofii perfecti! Imi place la nebunie nuanta nude, lacul, iar pietricele de pe toc ii fac sa para de printesa.
2. Little Red Riding Hood - Mie imi plac funditele, in par, pe haine si, evident, pe pantofi!


3. Snake- In mod nornal nu imi place animal print-ul, dar pielea de sarpe face exceptie.




4. Green Dream- Verdele este una din culorile mele preferate asa ca nu se putea sa nu ma intragostesc de acesti pantofi superbi.

5. Simple Black- Pentru simplul fapt ca iubesc lacul! ;)


Pantofii se pot comanda foarte simplu online.

Happy Shopping!

XOXO

Comments