Zara Sibiu


Pe 7 martie Zara Sibiu si-a deshis portile.  Bucurie mare pe capul meu pentru ca este brand-ul meu preferat si am asteptat o vesnicie sa se instaleze si in orasul nostru minunat ... Cu toate acestea, abia azi l-am vizitat... Rusine sa-mi fie :P
Sincer, eu as fi mers la deschidere pentru ca ma gandeam ca vor fi simpatici si vor avea ceva reduceri la inaugurare... macar un 20%-30% asa ca orice brand care se respecta. :)). M-am inselat, nu au avut niciun fel de oferta speciala, asa ca nu m-am dus. :P
Azi, intr-un final, am pasit inauntru. Minune! Intr-o prima faza am fost putin impresionata. Mi se pare (dar cred ca doar impresia mea) ca arata mai bine decat alte magazine din tara. Locatia e foarte buna, fix in centru, pe Bulevardul Nicolae Balcescu, iar spatiul e foarte mare. Este un magazin dichisit, iar colectia primavara-vara este deosebita. By the way, anul acesta ne plac culorile pastelate, dantela, albul pur dar si verdele crud, o daaa... Iar Zara are de toate... So we are loving it!
Totul pare foarte ordonat si aerisit... Asta poate si pentru ca magazinul nu e tocmai plin... prin asta intelegand, eu si fix alti doi cumparatori pe toate cele trei niveluri.
Ce sa va mai povestesc?.... Scorurile sunt... de Zara, asa ca no comment... Dar noi asteptam reducerile cu mare drag si interes! :))

Happy shopping!

XOXO

Comments