Viata fara Blackberry

Daca mi-ar fi cumparat cineva cu 2 ani in urma un Blackberry as fi zis: "Ce sa fac cu el?". Eram fericita cu Nokia al meu dragalas.:D
Azi lucrurile stau complet diferit. Cu primul Blackberry pe care l-am utilizat a fost love at first touch :)).
De curand mi-am demonstrat ca Blackberry creaza dependenta. Nu zic ca nu as putea trai fara my precious BB... dar viata nu e la fel de simpla si minunata :)).
 De vreo 4-5 zile nu mai am optiune de Blackberry pe telefon. Initial am zis ca nu o sa mor fara ea... daaaaar am constatat ca adio mailuri in timp real, adio acces rapid la aplicatii, adio BB Messenger, adio BB App World...  Brusc am simtit ca am pierdut contactul cu lumea.:))  Fiind obisnuita sa primesc tot felul de notificari pe telefon, am intrat sa-mi verific mailul dupa 3 zile si asta dupa ce am fost intrebata "Ai citit mailul pe care ti l-am trimis?" Ooops! Mare mi-a fost uimirea cand am vazut lista lunga de mailuri necititie. Acum nu va ganditi ca ar fi fost si foarte importante... Pana la urma era o chestie de obisnuinta sa le primesc in timp real.
Din fericire lucrurile vor reveni la normal foooarte curand... Happy me! :D

Love BB! ;)

Comments

  1. Hi !! I love the blackberry, they are beautiful and practical =)

    Kisses ;)

    ReplyDelete

Post a Comment