Miscare

Pentru ca mi-am dorit de mult, dar niciodata nu am avut timp (sau am gasit un pretext pt care sa nu am timp :D) am decis cu cateva zile in urma sa fac... miscare :D. O daaa, eu si sportul... foarte distractiv. Am cochetat in trecut cu inotul si Pilates, dar comoditatea din mine a invins de fiecare data.
Ieri am facut marele pas, am mers cu o prietena la Kangoo. Ce e Kangoo? Un fel topaiala pe niste papuci cu arcuri... "Cam ca in desene animate..." m-am gandit eu prima data... "This should be fun!"... and it was! :))
Este foarte distractiv sa topai pe arcuri, asta cam pana cand nu mai poti sa respiri... Am mentionat ca papucii aia au 2 kg? Din nou, comoditatea din mine si-a spus cuvantul.... Dar nu renunt, nu nu! Azi incerc altceva.... Zumba :D. Daaar, despre aceasta experienta  va povestesc data viitoare.

XOXO

Comments