Fairy tales

Va plac povestile?
Mie de mica mi-au placut povestile. Fie ca imi citea mama, ascultam discuri la pick-up sau le citeam singura (asta ceva mai tarziu) eram mereu fascinata si multe dintre ele mi-au ramas in memorie. 
Astfel  a inceput si pasiunea pentru desenele animate, in special cele de la Disney. Mi se parea minunat faptul ca povestile mele prindeau viata pe ecranul televizorului. Ai mei imi inchiriau in fiecare saptamana casete video de care nu ma mai dezlipeam si intarziam mereu cu returnarea lor, hi hi.







Eram innebunita dupa:


1. Cinderella - a fost mereu povestea care mi-a placut cel mai mult... poate de aici si pasiunea pentru pantofi :)).



2. Beauty and the Beast- Cat imi placea povestea, rochia ei galbena de bal si cum papa el supa :)).

 3. Sleeping Beauty - Evident povestea unei printese blonde salvata de minunatul print, cum sa nu-ti placa? :))


4. The Little Mermaid - Eram mereu fascinata de sirene...


5. Snow White- Nu putea sa lipseasca ;).
6. Alice in Wonderland - Pentru ca aveam o imaginatie taaare bogata :)).



7. Aladdin - Iubeam  "1001 nopti"  si cine nu si-ar fi dorit o astfel de lampa fermecata?











8. The Aristocats- Pisicuta mea mea favorita era cea mica, alba cu fundite roz :D... Dar varianta italiana a filmului mi-a placut mai mult... e taaare amuzant!



9. 101 Dalmatians- Cel mai mult m-a amuzat partea de inceput cu asemanarea dintre oameni si cainii lor :)).


10. Tangled- O varianta mai noua dar si mai amuzanta, desi mi-ar fi placut mai mult daca printesa ar fi ramas blonda la final :D.





Enjoy!


XOXO


Comments