A venit timpul....



... sa nu mai am timp, ha ha!
Imi amintesc de "Avem timp" a lui Octavian Paler... si ma gandesc "avem timp??? Nooot!!!" Mda, mi-a venit si mie vremea. Am avut si eu odata o viata boema... prea boema ar zice unii :)). S-au dus zilele in care dormeam pana in miezul zilei si ma trezeam relaxata si fara un plan batut in cuie. S-au dus plimbarile prin oras, cafeaua de 4 ore cu cea mai buna prietena, vizitele surpriza si cascatul gurii prin magazine... duse sunt toate :D.
N-am inteles niciodata de ce se plangeau unii ca n-aveau timp. Nu puteam sa concep de ce isi doresc altii ca ziua sa aiba mai multe ore. Nope, gandirea asta nu era pentru mine.
Si acuuuum... acum nu-mi ajung cele 24 de ore... I finally get it!!!! am intrat si eu in randul lumii. Gata cu boieria :)).
Thought of the day: Stress is when you wake up screaming & you realize you haven't fallen asleep yet.

Good night!

Comments

  1. Cu părere de rău pe alocuri,aşa este,adevăr spui.:(

    ReplyDelete

Post a Comment