Look of the week... after a break





Dupa a mica pauza, in care n-am mai avut timp de rubricuta :(... AM REVENIT!:D Missed me?;;)
Booon! Azi v-o prezint pe Mony, zisa si Samantha, si stilul ei nonconformist.
Tin sa mentionez ca Mony este cel mai entuziast voluntar al meu, motiv pentru care o veti mai intalni in rubricuta.
Hai sa vedem ce ne place la look-ul ei:
  • In primul rand, combinatia de culori. Imi place mie asocierea albastri- gri, asa ca si concept general... si machiajul... in aceleasi tonuri, bineinteles.
  • Printul de pe tricou iese foarte bine in evidenta si da topului un farmec aparte.
  • Puloverul lung... hi, hi, am mai sustinut eu ca am o mica pasiune pentru puloverele lungi. Yep, loving it!
  • Ideea unui look foarte relaxat in club/pub/goind out. Yes, Mony e un rock star, dupa cum se poate vedea si in poza!:)
Thank you, Samantha! Keep rocking!
XOXO

Comments

Post a Comment