Look of the week... cu dedicatie


Rubrica de azi ii este dedicata Oanei pentru ca azi este ziua eiiiii...
Cu ceva timp in urma, prietena mea mi-a spus ca ea nu crede ca va ajunge vreodata subiect intr-o rubrica de moda... And tha-daaaaa!!! Happy B-day, sweety!!!
Prietena mea are mai tot timpul un look foarte casulal, foarte relaxat, spre sport si apreciez asta la ea. I se potriveste de minune! Deci si look-ul de azi va fii unul simplu si lejer.
Am ales tinuta Oanei pentru ca ma duce cu gandul la vacanta, soare, plimbari lungi, relaxare totala si buna dispozitie. Imi place foarte mult bluza alba simpla (ii sta ei bine in alb:P), pantaloni larguti si gentuta care-i atarna fara nicio treaba pe umar. Bineinteles atitudinea ei face toti bani!:D
Felicitari Oana, esti singura persoana pe care o cunosc si care poate sa arate atat de bine intr-o tinuta atat de simpla si lejera.

XOXO

Comments