Look of the week- Rochia albastra




Initial planuiam sa promovez un stil mai mult casual, dar azi voi trece la un look mai elegant.
Vedeta rubricii este Corina. Am ales-o pe ea din doua motive:
1. Corina este una din cele mai bine imbracate persoane pe care le cunosc. De fiecare data cand o vad are un look impecabil si mereu in tendinte ;;).
Siiii 2. pur si simplu m-am indragostit de rochita ei albasta.
Eu nu sunt tocmai un fan al rochiilor foarte lungi, dar rochia Corinei este absolut superba!!! Imi place totul la ea, de la forma, croiala si pana la miciile detalii din fata. De culoare nici nu mai vorbesc, a fost primul lucru care mi-a atras atentia. "I feel blue" capata un nou sens intr-o asemenea tinuta.
Rochia in sine pare destul de simpla, dar confera persoanei care o poarta un aer de zeita.
Multumesc, Corina, pentru lectia de stil!:-*

Comments